Precauzioni per l'installazione di l'accumulatore

1. L'accumulatore deve esse installatu luntanu da a fonte di calore, è deve esse fermamente fissatu nantu à u supportu o fundazione, ma ùn deve micca esse fissatu saldendu.

2. Una valvula di verificazione deve esse piazzata trà l'accumulatore è a pompa idraulica per impedisce chì l'oliu di pressione di l'accumulatore rientri in a pompa idraulica. Una valvola di stop deve esse piazzata trà l'accumulatore è a pipeline per l'inflazione, l'ispezione, l'ajustamentu o l'arrestu à longu andà.

3. Dopu chì l'accumulatore hè gonfiatu, ogni parte ùn deve micca esse smuntata o allentata per evità u periculu. S'ellu hè necessariu di caccià u coperchio di l'accumulatore o di spostallu, u gasu deve esse scaricatu prima.

4. Dopu chì l'accumulatore hè stallatu, hè pienu di gas inerte (cum'è azotu). Ossigenu, aria cumpressa o altri gasi infiammevuli sò strettamente pruibiti. Generalmente, a pressione di inflazione hè 80% - 85% di a pressione minima di u sistema. Tutti l'accessori devenu esse installati in stretta cunfurmità cù i requisiti di cuncepimentu, è attenti à a so pulita è bella. In listessu tempu, a cunvenzione di l'usu è di a manutenzione deve esse cunsiderata quant'è pussibule.

L'accumulatore deve esse installatu in u locu cunveniente per l'ispezione è a manutenzione. Quandu hè adupratu per assorbe l'impattu è a pulsazione, l'accumulatore deve esse vicinu à a fonte di vibrazione, è deve esse installatu à u locu induve l'impattu hè faciule. A pusizione d'installazione deve esse luntana da a fonte di calore, in modu da impedisce a pressione di u sistema da a crescita per via di l'espansione termica di u gas.

L'accumulatore deve esse fissatu fermu, ma ùn hè micca permessu di esse saldatu nantu à u mutore principale. Deve esse fermamente supportatu nantu à u supportu o u muru. Quandu u raportu di u diametru à a lunghezza hè troppu grande, i cerchi devenu esse messi per rinfurzà.

In principiu, l'accumulatore di a vejiga deve esse installatu verticalmente cù u portu di l'oliu in giù. Quandu hè installatu in modu orizzontale o oblicu, a vescica entrerà in contattu cù a cunchiglia unilateralmente per via di a flottabilità, chì impedisce u normale funziunamentu telescopicu, accelererà u dannu di a vescica è riduce u risicu di a funzione di l'accumulatore. Dunque, u metudu di installazione inclinatu o orizzontale ùn hè generalmente adottatu. Ùn ci hè micca esigenza speciale di installazione per l'accumulatore di diafragma, chì pò esse installatu verticalmente, obliquamente o orizzontalmente cù u portu d'oliu in giù.

xunengqi


Tempu di posta: Jun-16-2021