Funzione di l'accessori idraulici

 1. U serbatu d'oliu in u sistema idraulicu hè adupratu per immagazzinà l'oliu necessariu per u funziunamentu normale, è pò emette u calore di l'oliu stessu, separà l'aria sciolta in l'oliu, è precipità l'impurità cuntenute in l'oliu. A struttura materiale hè generalmente saldata da una piastra d'acciaio. A dimensione di u serbatu d'oliu è di a struttura specifica deve esse apposta cuncepita è fabbricata secondu e esigenze attuali di u sistema idraulicu.

2. U filtru d'oliu filtra principalmente impurità è impurità in oliu crudu per assicurà a pulizia di l'oliu. Sicondu u diametru di a dimensione di particella di impurità, a precisione hè generalmente divisa in quattru gradi: grossi, ordinarii, fini è fini speciali. Attenti à u sistema idraulicu diversu, sceglite u filtru à oliu cù una precisione di filtrazione curretta.

3. L'accumulatore hè un dispositivu per almacenà l'energia di pressione d'oliu, chì pò esse adupratu cum'è fonte d'alimentazione ausiliaria o fonte d'alimentazione d'emergenza; Scossa di pressione d'aspirazione è elimina a pulsazione di pressione.

4.U manometru hè adupratu per osservà a pressione di ogni parte di u sistema idraulicu. A gamma di u manometru hè circa 1,5 volte a pressione massima di travagliu di u sistema.

I raccordi 5.Pipe sò usati per cunnesse cumpunenti idraulici è trasportà oliu idraulicu. Richiede abbastanza forza, una bona prestazione di sigillatura, una piccula perdita di pressione, è una installazione è un smuntamentu pratichi.

U dispositivu 6.Sealing hè unu di i dispositivi più basi è impurtanti per assicurà u normale funziunamentu di u sistema idraulicu, chì hè adupratu principalmente per prevene a fuga di liquidu. I dispositivi di sigillatura cumuni sò sigillu di liquidazione, sigillo di anellu di sigillatura è sigillo cumbinatu.

Si pò vede chì u cuncepimentu ragiunevule è a selezzione di e parti ausiliarie idrauliche influenzanu assai l'efficienza, u rumu, l'affidabilità di u travagliu è altre prestazioni tecniche di u sistema idraulicu. Cumu pudemu sceglie un produttore di parti ausiliarie idrauliche di bona qualità? Dopu à a visita di i ghjurnalisti, Wenzhou Kanghua Hydraulic Co., Ltd. hè un fabricatore prufessiunale di serie di filtri à oliu, elementi di filtri idraulici, serie di camion di filtri à oliu, è alcune parti ausiliarie in u sistema idraulicu. A cumpagnia furnisce i servizii di supportu per l'attrezzatura idraulica di metallurgia, oliu, mine, ingegneria, custruzzioni, macchine plastiche, industria chimica, trasportu di macchine utensili è altre professioni, è fornisce parti ausiliarie domestiche di alta qualità per l'attrezzatura importata. A cumpagnia hà micca solu certificazione ISO9001-2000 di sistema di qualità internaziunale, ma hà ancu un gran numeru di certificati di brevetti di mudelli d'utilità, chì rende senza dubbiu a qualità di a produzzione è di a fornitura di prudutti anu una garanzia solida.


Tempu di posta: Jun-16-2021